Obchodní podmínky Pavel Jampílek, IČ: 64796370, DIČ: CZ6704252313
(dodavatel) Nákupní řád
Základní informace: Základní povinností kupujícího před započetím nákupu je důkladně se seznámit s tímto nákupním řádem, dodacími podmínkami a reklamačním řádem. Ceny zboží v prodejně jsou uvedeny bez daně z přidané hodnoty (DPH), není-li výslovně uvedeno jinak. Při dodání zboží přepravcem je kupujícímu účtován manipulační poplatek - odbavení zásilky a přepravné (případně poplatek za dobírku).
Nákup zboží a vytvoření objednávky: Pokud jste již registrovaným zákazníkem, použijte nejdříve funkci Přihlášení a zadejte své přihlašovací jméno a heslo. Objednáváte-li si v naší prodejně poprvé, budete později vyzváni k zadání identifikačních údajů. Máte-li o zboží zájem bez předchozí prohlídky v naší "kamenné" prodejně, vložte ho do nákupního košíku kliknutím na tlačítko KOUPIT nebo kliknutím na symbol nákupního košíku. Vložením zboží do košíku dáváte souhlas s našimi obchodními podmínkami. Vámi vybrané zboží je od tohoto okamžiku umístěno v košíku, jehož obsah máte možnost kdykoli zkontrolovat kliknutím na košík v záhlaví stránky. Tímto úkonem se přesunete do pohledu Košíku a získáte okamžitě informaci o aktuálním obsahu objednávky. Kliknutím na Pokladnu vyberete způsob platby, dopravy a budete požádáni o potvrzení objednávky, čímž nákup ukončíte. Po potvrzení objednávky vám přijde automatická zpráva o příjmu objednávky do našeho systému. V okamžiku, kdy si náš prodavač prohlédne vaši objednávku, provede její potvrzení - odešle vám zprávu "Vaše objednávka č. …: Rozpracovaná". Informaci o potvrzení objednávky obdržíte elektronickou poštou na Vámi zadanou adresu. Podrobný popis funkcí aplikace a vytvoření objednávky je popsán v podrobném postupu nákupu. V případě potřeby Vás budeme kontaktovat elektronickou poštou nebo telefonem. Vámi odeslaná objednávka je považována za závaznou.
Platba za zboží a jeho dodání: Zboží si můžete již druhý den (nebo po telefonické dohodě v den objednání) vyzvednout osobně na provozovně dodavatele nebo je kupujícímu dodáno přepravní firmou, která doručí objednané zboží na kupujícím zadanou adresu. Obvyklá dodací lhůta přepravcem nepřesahuje 5 pracovních dnů, pokud si ji nezvolíte delší. Firma si však vyhrazuje právo nenést odpovědnost za případné nedostatky ve službách poskytovaných přepravní/spediční firmou. Zboží je placeno podle způsobu, který si zvolíte v objednávce.
Způsoby provedení platby - registrovaní zákazníci: 1. dobírka - platbu za dodané zboží od vás vybere přepravní firma při doručení zásilky 2. platba bankovním převodem / PROFORMA FAKTURA - po objednávce vám bude na uvedený e-mail zaslána proformafaktura a po jejím uhrazení vám bude přepravní firmou doručena zásilka 3. v hotovosti (při osobním odběru na provozovně / výdejním místě dodavatele) 4. jiný po dohodě - platba bankovním převodem po dodání zboží (tuto platbu musí předem schválit dodavatel), splatnost faktury 10 dní Způsoby provedení platby - Anonymní zákazníci:
1. platba bankovním převodem / PROFORMA FAKTURA - po objednávce vám bude na uvedený e-mail zaslána proformafaktura a po jejím uhrazení vám bude přepravní firmou doručena zásilka 2. v hotovosti (při osobním odběru na provozovně / výdejním místě dodavatele)
Způsoby provedení platby - státní a městské instituce: 1. dobírka - platbu za dodané zboží od vás vybere přepravní firma při doručení zásilky 2. platba bankovním převodem / PROFORMA FAKTURA - po objednávce vám bude na uvedený e-mail zaslána proformafaktura a po jejím uhrazení vám bude přepravní firmou doručena zásilka 3. v hotovosti (při osobním odběru na provozovně / výdejním místě dodavatele) 4. jiný po dohodě - platba bankovním převodem po dodání zboží(na základě schválené písemné objednávky), splatnost faktury 10 dní. Způsoby provedení platby - zákazníci mimo ČR:
Ochrana osobních údajů: Osobní údaje kupujících jsou považovány za důvěrné informace a nebudou poskytnuty třetím osobám. Osobní údaje kupujících jsou užívány pouze pro činnost provozovatele prodejny a podléhají ochraně podle Zákona č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Prodávající si vyhrazuje právo použít osobní údaje pro průběžné zasílání informací o novém zboží z nabídky jím provozovaných obchodů a kupující s tímto souhlasí. Projevené přání zákazníka tyto informace nezasílat bude respektováno.
Reklamační řád
Základní ustanovení: - Kupující je povinen neprodleně po převzetí zboží provést jeho kontrolu a případné nedostatky jako poškození obsahu nebo přepravních obalů, nekompletní dodávku, nesprávná sériová čísla a toto vše oznámit prodávajícímu. - Vady, které existovaly nebo mohly existovat v době předání zboží, avšak projevily se později, je kupující povinen oznámit prodávajícímu ihned poté, kdy mohly být zjištěny při vynaložení odpovídající péče. - Kupující uplatňuje reklamaci zboží v místě prodávajícího, kterým je příslušná provozovna - servisní středisko prodávajícího uvedená níže. - Kupující je povinen v případě reklamace zakoupeného zboží předložit toto včetně veškerého příslušenství a programového vybavení, které bylo se zbožím dodáno. Je-li zboží dodáváno v antistatickém obalu, musí být antistaticky zabaleno i při uplatňování reklamace. V opačném případě nese kupující plnou odpovědnost za škody, které vznikly nebo mohly vzniknout při přepravě a manipulaci z důvodu nekvalitního přepravního obalu. - Z důvodu nebezpečí poškození zboží při přepravě přijímá prodávající reklamované zboží v originálních obalech (za originální obal lze považovat i obal od identického kusu zboží), přičemž kupující zajistí v dostatečné míře zabalení zboží k převozu tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození zboží způsobené přepravou. Kupující zajistí pojištění zboží proti poškození přepravou. Pokud kupující nemá originální obal, zajistí pro zboží náhradní přepravní obal v minimálně stejné kvalitě dostatečnosti ochrany proti poškození jako je původní obal k zařízení. Pokud toto kupující nezajistí nelze provést reklamaci zboží a nelze provést opravu v záruce. - Při uplatňování reklamace je kupující rovněž povinen předložit dokumenty prokazující oprávněné vlastnictví zboží, zejména daňový doklad a dodací list. Kromě těchto dokumentů musí kupující předložit písemně podrobný popis závady, nebo tento uvést do reklamačního protokolu v případě uplatňování reklamace osobní návštěvou provozovny prodávajícího. - V případě, že není reklamace uznána za oprávněnou, může prodávající požadovat po kupujícím manipulační poplatek ve výši až 500,- Kč za každý jednotlivý případ. - Prodávající si vyhrazuje, že dodané zařízení v záruce bude minimálně jedenkrát doručeno k prodejci a bude na něm provedena profylaktická prohlídka a to nejpozději v polovině záruční doby (cena prohlídky dle aktuálního ceníku servisních prací). Po vzájemné dohodě lze provést profylaktickou prohlídku u kupujícího (náklady spojené s dopravou budou účtovány kupujícímu). - Prodávající v žádném případě nepřebírá odpovědnost za škody způsobené neodborným používáním produktů, stejně jako škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. - Prodávající v žádném případě nepřebírá odpovědnost za škody vzniklé při přepravě zařízení. - Záruční i pozáruční servis (i profylaktické prohlídky) se vždy provádí u dodavatele (na níže uvedené adrese servisního střediska), v případě servisního zásahu u zákazníka (i zařízení v záruční době) objednávající vždy hradí náklady na dopravu servisního technika automobilem z místa servisního střediska do místa servisního zásahu a zpět.
Vznik reklamace: Kupující domluví s prodávajícím způsob předání reklamovaného zboží. Přepravu reklamovaného zboží zajišťuje a hradí kupující, pokud není dohodnuto jinak. Reklamační proces začíná okamžikem doručení reklamovaného zboží prodávajícímu. Kupující je povinen předat prodávajícímu reklamované zboží v původním obalu. Vyhodnocení reklamace a opravné kroky prodávajícího: Prodávající si ponechává lhůtu 30-ti dnů ode dne převzetí reklamovaného zboží k posouzení reklamace. Pokud je reklamace uznána jako oprávněná, prodávající na vlastní náklady odstraní vady nebo nahradí výrobek jiným. V opačném případě prodávající vrátí kupujícímu reklamované zboží s písemným odůvodněním zamítnutí oprávněnosti reklamace. Odstoupení od smlouvy - vrácení celé zásilky – spotřebitel: Odstoupení od smlouvy, vrácení celé zásilky, kupující spotřebitel (soukromá osoba) má právo v souladu s ustanovením § 1829 odst.1 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí kompletní zásilku - nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování (i všechny součásti dodávky), v původním nepoškozeném obalu poslat zpět v uvedené lhůtě 14 dní (určující je datum odeslání). Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží) kupující podnikatel (nákup na IČ) může v případě, že prodávající smlouvu poruší podstatným způsobem. Jinak záleží vždy na vzájemné dohodě mezi prodávajícím a kupujícím. Zboží musí být vráceno kompletní a bez poškození. V případě poškození zboží, ochranných plomb na zboží nebo znatelnému nadměrnému používání zboží nelze odstoupit od kupní smlouvy. Prodávající si ponechává lhůtu 30-ti dnů ode dne převzetí vráceného zboží k vyřízení. Platba (vrácení peněz) probíhá vždy bankovním převodem na zveřejněný bankovní účet kupujícího. Neuznání reklamace: Prodávající není povinen uznat reklamaci za oprávněnou zejména v následujících případech:
- hlášená závada se při testování zařízení neprojevila - nekompletní zboží, zboží bez originálního obalu - poškození ochranných prvků zboží (ochranné etikety, záruční plomby a pod.) - odstraněná nebo nečitelná sériová čísla zboží - zboží bylo poškozeno živly - zboží předložené bez příslušných dokumentů a neprokáže-li kupující oprávněné nabytí reklamovaného zboží od prodávajícího (datum a číslo nabývajícího dokladu) - vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba - neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zařízení - nedodržení profylaktických prohlídek zařízení v záruční době - opotřebení zbo��í přiměřené době a způsobu používání - nastala-li u zakoupeného zboží taková změna, která vznikla v důsledku jeho běžného opotřebování. Taková změna nemůže být považována za vadu, pro kterou je zboží reklamováno používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy běžnému kancelářskému prostředí - úmyslné i neúmyslné poškození zboží odběratelem nebo třetí osobou (např. nedostatečný přepravní obal) - poškození zboží mechanické, tepelné, chemické a elektrické (úder blesku, přepětí, podpětí, statická a naindukovaná elektřina, atd.) - závadu způsobenou nevhodným skladováním, přepravováním nebo instalací - poškození zařízení v důsledku jeho chybné instalace - poškození způsobené nedodržením návodu k používání - poškození způsobené nevhodnými pracovními podmínkami a prostředím pro které není určeno - zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné platné normě ČSN - poškození / opotřebení spotřebních dílů zařízení (jedná se o pryžové součásti zařizení, které přicházejí při provozu do syku s mincemi / bankovkami - v případě zjištění zásahu do zařízení (i jinou servisní firmou) - změnou SW v zařízení, kterou provedl odběratel nebo třetí osoba (jiná servisní firma) - provedením neoprávněného zásahu do zařízení či jiných úprav bez svolení prodávajícího - pokud příjemce zásilky neoznámí dodavateli poškození zařízení po převzetí zásilky od přepravce v den převzetí - při nefunkčnosti zařízení z důvodů znečištění zařízení při běžném provozu (toto se řeší v rámci profylaktických prohlídek) - záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. V případě, že zákazník odmítne převzít zařízení zasílané zpět po vyřízení reklamace, nebo nebude zastižen na doručovací adrese v předem oznámený termín, nebo nevyzvedne zařízení na servisním středidku po zaslání Výzvy k vyzvednutí zařízení, tak bude zařízení uskladněno na servisním středisku dodavatele k pozdějšímu vyzvednutí zákazníkem. Pokud si zákazník nevyzvedne zařízení na servisním středisku po 30-ti dnech od odeslání Výzvy k vyzvednutí zařízení bude mu po té účtováno skladné ve výši 35 Kč/den (cena uvedena bez DPH). Pokud si zákazník nevyzvedne zařízení 12 měsíců od odeslání Výzvy, tak bude následně zařízení předáno k ekologické likvidaci.
Záruční podmínky: - na renovovaná (REPASOVANÁ) zařízení poskytujeme záruku 1 - 15 měsíců (uvedeno vždy u zařízení) - podmínkou záruky pro renovovanou (repasovanou) bankovní techniku je provedení jedné profylaktické prohlídky na zařízení v průběhu záruky a to nejpozději v polovině záruční doby - záruční servis (i profylaktické prohlídky na zařízeních v záruční době) se vždy provádí u dodavatele (na níže uvedené adrese servisního střediska), v případě servisního zásahu u zákazníka objednávající vždy hradí náklady na dopravu servisního technika vozidlem z místa servisního střediska do místa servisního zásahu a zpět - dodavatel si vyhrazuje právo odmítnout servisní zásah u zákazníka a to bez udání důvodů, v tomto případě je vždy servis prováděn na servisním středisku dodavatele - zákazníkům, kteří zboží pořizují pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem, ale obchodním zákoníkem (nákup na IČ).
Tento nákupní i reklamační řád platí při vyzvednutí zboží v provozovně dodavatele (výdejním místě) i při převzetí zboží od přepravce – platnost od 1.2.2023
Korespondenční a doručovací adresa (výdej / příjem zboží, reklamace, servisní středisko)
BANKOVNI TECHNIKA.CZ Pavel Jampílek Cholenice 118 507 32 Kontakty:
e-mail: servis@bankovnitechnika.cz (e-mail: obchod@bankovnitechnika.cz) telefon GSM: + 420 777 196 733
Obchodní podmínky JAMCOM CZ spol.sr.o., IČ: 02875934, DIČ: CZ02875934 (dodavatel)
Způsoby provedení platby - státní a městské instituce: 1. dobírka - platbu za dodané zboží od vás vybere přepravní firma při doručení zásilky 2. platba bankovním převodem / PROFORMA FAKTURA - po objednávce vám bude na uvedený e-mail zaslána proformafaktura a po jejím uhrazení vám bude přepravní firmou doručena zásilka 3. v hotovosti (při osobním odběru na provozovně / výdejním místě dodavatele) 4. jiný po dohodě - platba bankovním převodem po dodání zboží(na základě schválené písemné objednávky), spatnost faktury 10 dní Způsoby provedení platby - zákazníci mimo ČR:
- hlášená závada se při testování zařízení neprojevila - nekompletní zboží, zboží bez originálního obalu - poškození ochranných prvků zboží (ochranné etikety, záruční plomby a pod.) - odstraněná nebo nečitelná sériová čísla zboží - zboží bylo poškozeno živly - zboží předložené bez příslušných dokumentů a neprokáže-li kupující oprávněné nabytí reklamovaného zboží od prodávajícího (datum a číslo nabývajícího dokladu) - vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba - neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zařízení - nedodržení profylaktických prohlídek zařízení v záruční době - opotřebení zboží přiměřené dob�� a způsobu používání - nastala-li u zakoupeného zboží taková změna, která vznikla v důsledku jeho běžného opotřebování. Taková změna nemůže být považována za vadu, pro kterou je zboží reklamováno používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy běžnému kancelářskému prostředí - úmyslné i neúmyslné poškození zboží odběratelem nebo třetí osobou (např. nedostatečný přepravní obal) - poškození zboží mechanické, tepelné, chemické a elektrické (úder blesku, přep��tí, podpětí, statická a naindukovaná elektřina, atd.) - závadu způsobenou nevhodným skladováním, přepravováním nebo instalací - poškození zařízení v důsledku jeho chybné instalace - poškození způsobené nedodržením návodu k používání - poškození způsobené nevhodnými pracovními podmínkami a prostředím pro které není určeno - zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné platné normě ČSN - poškození / opotřebení spotřebních dílů zařízení (jedná se o pryžové součásti zařizení, které přicházejí při provozu do syku s mincemi / bankovkami - v případě zjištění zásahu do zařízení (i jinou servisní firmou) - změnou SW v zařízení, kterou provedl odběratel nebo třetí osoba (jiná servisní firma) - provedením neoprávněného zásahu do zařízení či jiných úprav bez svolení prodávajícího - pokud příjemce zásilky neoznámí dodavateli poškození zařízení po převzetí zásilky od přepravce v den převzetí - při nefunkčnosti zařízení z důvodů znečištění zařízení při běžném provozu (toto se řeší v rámci profylaktických prohlídek) - záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. V případě, že zákazník odmítne převzít zařízení zasílané zpět po vyřízení reklamace, nebo nebude zastižen na doručovací adrese v předem oznámený termín, nebo nevyzvedne zařízení na servisním středidku po zaslání Výzvy k vyzvednutí zařízení, tak bude zařízení uskladněno na servisním středisku dodavatele k pozdějšímu vyzvednutí zákazníkem. Pokud si zákazník nevyzvedne zařízení na servisním středisku po 30-ti dnech od odeslání Výzvy k vyzvednutí zařízení bude mu po té účtováno skladné ve výši 35 Kč/den (cena uvedena bez DPH). Pokud si zákazník nevyzvedne zařízení 12 měsíců od odeslání Výzvy, tak bude následně zařízení předáno k ekologické likvidaci.
Korespondenční a doručovací adresa (smluvní - výdej / příjem zboží, reklamace, servisní středisko)
BANKOVNI TECHNIKA.CZ JAMCOM CZ spol.sr.o. Cholenice 118 507 32 Kontakty:
e-mail: servis@jamcom.cz telefon GSM: + 420 602 966 777